اخبار

راهنمای تصویری نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک + ویدئو

راهنمای نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک

نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو از امروز اجرایی شد

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که از امروز نوبت دهی برای خدمت شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ۱۰ استان کشور اینترنتی خواهد بود.

سرهنگ علی محمدی در این باره گفت: «حسب دستور ریاست پلیس راهور ناجا و با هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، طرح نوبت دهی اینترنتی برای حضور در مراکز تعویض پلاک به مرحله اجرا درآمد که در جریان آن سامانه nobatdehi.epolice.ir برای دریافت نوبت اینترنتی ایجاد شد.»

آدرس و شماره تماس مراکز تعویض پلاک تهران

۱. میثم: کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص کرج، خیابان داروپخش خیابان روز دارو (۱۱–۴۴۹۸۶۰۰۰)

۲. خاوران: کیلومتر ۱۰ جاده خاوران، بعد از سه راه خاورشهر (۳۳۸۵۱۳۳۲)

۳. الغدیر: یافت آباد، بلوار الغدیر، خیابان اکبر حسینی (۶۶۱۳۳۶۹۳)

۴. یادگار امام (ره): اتوبان یادگار امام، خیابان زنجان شمالی، جنب ستاد ترخیص خودرو (۶۶۲۵۶۷۲۹)

۵. اتحاد: تهرانپارس، حکیمیه، خیابان اتحاد، اتحاد ۵ غربی (۷۷۳۹۳۰۳۰)

۶. واحد شماره گذاری مستقر در شرکت ایران خودرو: کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج، مرکز شماره گذاری مستقر در شرکت ایران خودرو (۴۴۹۳۴۴۴۵)

۷. واحد شماره گذاری مستقر در شرکت سایپا: کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج، مرکز شماره گذاری مستقر در شرکت سایپا (۴۴۹۰۶۶۱۰)

۸. واحد شماره گذاری مستقر در شرکت آسان موتور: کیلومتر ۸جاده مخصوص کرج، مرکز شماره گذاری شرکت آسان موتور (۴۸۶۴۵۷۴۷)

۹. خلیج: کیلومتر ۷ جاده قدیم کرج،بلوار خلیج فارس، خیابان رهنما، جنب ستاد ترخیص خودرو (۶۶۲۶۰۲۶۲)

۱۰. چیتگر: کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج (۴۴۹۰۱۹۲۹)

راهنمای نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک

۱- ابتدا وارد سایت نوبت دهی پلیس راهور ناجا به آدرس nobatdehi.epolice.ir می شوید.

 

۲-استان، شهر و نوع وسیله نقلیه خود را انتخاب می کنید و روی دکمه جست و جو کلیک می کنید تا مطابق تصویر زیر مراکز تعویض پلاکه نوبت دهی اینترنتی و غیرحضوری تعویض پلام دارند را مشاهده کنید.

۳- سپس تقویم کاری و نوبت های خالی مرکز تعویض پلاک انتخابی را مشاهده کرده و بنا بر امکان خود روز معین را انتخاب می کنید:

۴- در مرحله بعدی ساعت مورد نظر خود را برای حضور در تاریخ مشخص کرده انتخاب می کنید.

۵- در مرحله آخر نیز اگر قبلا دراین سایت ثبت نام کرده اید با یوزر و پسورد خود وارد می شوید.

۶- در صورتی که نام کاربری و رمز عبور ندارید در ادامه ثبت نام را انجام می دهید و نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک تمام می شود.

نوبت دهی در تهران و ۱۰ استان دیگر الزامی شد

نوبت دهی تعویض پلاک در استان های جدید

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح دریافت نوبت برای خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تهران به صورت اینترنتی درآمد، گفـت: با اقدامات انجام شده از روز شنبه ۲۹شهریورماه ارائه خدمات شماره گذاری در تمامی مراکز تعویض پلاک تهران از طریق نوبت دهی اینترنتی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، کرمانشاه، البرز، یزد و قم نیز اجرا خواهد شد.

به گفته محمدی، در حال حاضر زمان نوبت دهی نهایتا یک روز است و فرد می‌تواند برای روز بعد نوبت دریافت کند، البته در مواردی حتی برای همان روز نیز ظرفیت دریافت نوبت وجود داشته است.

وی تاکید کرد که این طرح به زودی در دیگر استان‌های باقی مانده نیز اجرایی خواهد شد.

نوبت دهی شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو در بوشهر اینترنتی شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: نوبت دهی برای دریافت خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در این استان از فردا ( سه شنبه هشتم مهرماه جاری) در این استان اینترنتی است.

وی تاکید کرد: همه اطلاعات ثبت شده در سامانه هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک بررسی و فقط به دارنده کد ملی و یا وکیل قانونی و خودرو با شماره پلاک ثبت شده در نوبت اجازه ورود داده می‌شود.

کشکولی افزود: توصیه می‌شود افراد قبل از گرفتن نوبت مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند تا امکان استفاده حداکثری و بهینه از سامانه مذکور برای همگان فراهم شود.

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در کرمان

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک از سه شنبه ۸ مهر در مرکز استان آغاز و شهروندان برای دریافت نوبت می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی www.nobatdehi.epolice.ir یا لینک مربوطه در سایت “راهور ۱۲۰” نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

او افزود: متقاضیان توجه داشته باشند که هرگز بدون دریافت نوبت اینترنتی به مرکز تعویض پلاک کرمان مراجعه نکنند، زیرا ارائه خدمات صرفا بر اساس نوبت دهی اینترنتی انجام خواهد شد و چنانچه به موقع در محل مرکز تعویض پلاک حاضر نشوند، نوبت آنان باطل می‌شود.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: چنانچه مدارک شهروندان دارای نقص باشد و بتوانند در همان روز رفع نقص کنند، خدمات به آنان با همان نوبت قبلی ارائه می‌شود و نیازی به اخذ نوبت مجدد در آن روز ندارند، اما برای روز‌های بعد حتماً باید نوبت دریافت کنند.

نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک غرب استان تهران (شهرستان شهریار)

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت: برابر دستورالعمل های صادره و یا هدف گسترش خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی، ارایه خدمات رسانی به شهروندان در مرکز تعویض پلاک غرب استان تهران (شهرستان شهریار) از مورخه ۹۹٫۷٫۸ بصورت اینترنتی انجام خواهد شد و از پذیرش حضوری مراجعین (بدون نوبت) خودداری بعمل می آید.

وی گفت : امکان اخذ نوبت دهی از طریق تارنمای اینترنتی به آدرس www.nobatdehi.epolice.irو یا از طریق لینک نوبت دهی در سایت راهور ۱۲۰ از ساعت ۷۰۰الی۱۴۰۰ در دسترس شهروندان خواهد بود.

راهنمای تصویری نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک خودرو :

دیدگاهتان را بنویسید