اخبار

رونمایی اسکوتور جدید کبیرموتور با برند «کیمکو»

رونمایی اسکوتور جدید کبیرموتور با برند «کیمکو»

به گزارش موتورسیکلت نیوز، فروش موتورسیکلت و اسکوترهای جدید در تایوان، در ژوئن ۲۰۲۰، به تعداد ۷۳٫۱۶۱ دستگاه (-۸٫۴٪) رسید و نیمه اول سال میلادی، با ۴۱۱٫۸۵۱ دستگاه فروش (-۱۶٫۶٪) پایان یافت.

با نگاهی به عملکرد نام‌های تجاری، رتبه اول بازار کیمکو بود و یاماها در جایگاه دوم قرار گرفت و اس‌وای‌ام نیز در ​​جایگاه سوم موقعیت خود را ثبت کرد. همچنین کاهش دو رقمی (-۴۵٫۴٪) در فروش گوگورو (Gogoro) به وضوح منعکس کننده انقباض انگیزه برای اسکوترهای الکتریکی است.

روند بازار و چشم انداز بازار موتورسیکلت تایوان

در سال ۲۰۱۹ بازار به لطف مشوق ها و یارانه های دولت تایوان افزایش چشمگیر تقاضای مصرف کنندگان را تجربه کرد. با این حال، در سال ۲۰۲۰ بازار منفی شروع شد. (در ژانویه منفی بود و البته فوریه ۱درصد افزایش داشت ولی روند بازار در ماه های بعد منفی بود که تا حدودی به دلیل تعطیلی های مربوط به کرونا نیز بوده است).

رونمایی اسکوتور جدید کبیرموتور با برند «کیمکو»

کیمکو، برندی موفق از تایوان

کمپانی موتورسیکلت سازی کیمکو تایوان، یکی از زیرمجموعه های بخش موتورسیکلت سازی هوندا ژاپن بوده که به لطف محصولات با کیفیت خود توانسته سهم خوبی از بازار موتورسیکلت در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا را به خود اختصاص دهد.

کمپانی کیمکو برای گسترش سهم خود از بازار جهانی و تولید موتورسیکلت هایی با استاندارد روز، همکاری هایی را هم با برند ب ام و آلمان انجام داده و بسیاری از محصولات این برند تایوانی با کمک و دانش ب ام و آلمان طراحی شده که People S نیز یکی از همین محصولات است.

کمپانی کیمکو تایوان سالانه یک میلیون دستگاه موتور سیکلت تولید کرده و در بازارهای مختلف جهانی به فروش می رساند که به لطف این آمار، این برند تایوانی پس از هوندا و یاماها ژاپن، سومین برند پرفروش موتورسیکلت دنیاست.

موتورسیکلت کیمکو پیپلز با گیربکس سی وی تی و توان اسمی 10 کیلووات معادل 13.5 اسب بخار با شتاب صفر تا 100 در حدود 7 ثانیه ای، سرعت 120 کیلومتر در ساعت را امکان پذیر می کند.

رونمایی اسکوتور جدید کبیرموتور با برند «کیمکو»

مشخصات فنی موتور های کیمو People S

کیمکو پیپل اس از یک پیشرانه تک سیلندر ۱۵۰ سی سی چهار زمانه هوا خنک با سیستم سوخت رسانی انژکتوری بهره می برد. این اسکوتر دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ بوده که به موجب آن آلایندگی کمتری نسبت به بیشتر موتورسیکلت های حال حاضر در کشور دارد.

پیشرانه ۱۵۰ سی سی کیمکو People S قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۱ نیوتن متر در ۷۰۰۰ دور بر دقیقه است.

کبیرموتور در راستای توسعه سبد محصولات به سراغ برند معتبر کیمکو تایوان رفته که عمده تولیدات آن در بازار آمریکا و اروپا عرضه می شود و در زمینه طراحی و تولید اسکوتر با برند معتبر BMW همکاری داشته است.

گفتنی است قیمت و زمان فروش محصول جدید کبیرموتور با نام People S در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید