شرایط و مقررات در فروشگاه موتور پیرهادی:

روند فروش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت آن می باشد .فروشگاه موتورپیرهادی همه توان خود را برای حریم خصوصی کاربران به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خرید امن و راحت را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت تغییر در آینده در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می شود و توافق کاربر به منزله تایید و پذیرش کلیه مفاد می باشد.

ارسال کالا :

ارسال لوازم یدکی و لوازم جانبی و دوچرخه در شهر تهران توسط پیک به عهده مشتری میباشد .

برای کلیه شهرها هزینه ارسال موتورسیکلت و دوچرخه و لوازم یدکی و جانبی به صورت پس کرایه (دریافت هزینه حمل و نقل هنگام تحویل کالا میباشد ، و نسبت به نوع ارسال و شهر متغییر است ) حداکثر 48 ساعت کاری تحویل پیک یا تیپاکس یا باربری میشود.هنگام تحویل کالا ارائه مدارک شناسایی معتبر به نام کاربر الزامی میباشد .

روش های حمل و نقل :

ازطریق سرویس ویژه فروشگاه موتور پیرهادی ( پیک و وانت ) در تهران انجام میشود و پست پیشتاز ، تیپاکس و باربری برای کالاهای حجیم برای کلیه شهرها .

در صورت ارسال از طریق پست ، تیپاکس و باربری ،خسارت احتمالی به کالا به عهده شرکت حمل و نقل میباشد.

قبل از ارسال کلیه محصولات چه قطعات جانبی موتور و چه قطعات یدکی موتور توسط کارشناس به طور دقیق و کامل بازدید ، صحت و سلامت از نظر ظاهری ونوع کالا با فاکتور خرید تایید می شود .

توجه:

کلیه کالاهای برقی در صورت باز شدن جعبه یا بسته بندی قابل تعویض یا مرجوئی نمیباشد .

در صورت مغایرت کالا و آسیب دیدگی از تحویل کالا خوداری کنید و تحویل آن به منزله تایید میباشد.

قوانین و شرایط خرید موتورسیکلت :

  1. طبق قانون فروش موتورسیکلت به اشخاص زیر 18 سال ممنوع میباشد.
  2. لازم است مالک نهایی موتورسیکلت با صاحب پروفایل (کاربر) یکی باشد بنابراین نباید با حساب کاربری شخص دیگری به جز مالک نهایی خریداری شود .
  3. بعد از ثبت سفارش، حتما اسکن کارت ملی و قبض محل سکونت از طریق ایمیل، پروفایل کاربر ،شبکه اجتماعی آپلود شود ،قرارداد و برگه تردد یک ماه از فروشگاه موتورپیرهادی برای کاربر (خریدار )  از همان طریق ارسال میشود، کاربر پس از مطالعه قسمت مربوط به خریدار را امضا و اثرانگشت مینماید سپس مجددا قرارداد ارسال گردد .
  4. هزینه ثبت و صدور برگه سبز (برای صدورکارت موتور و کارت سوخت ) به مبلغ دویست هزار تومان به عهده خریدار میباشد . تهیه و ارسال کلیه مدارک لازم که مراکز شماره گذاری نیاز دارد به عهده خریدار میباشد. و حداکثر زمان ارسال مدارک یک هفته میباشد .
  5. به دلیل داشتن پلاک و نصب بودن بر روی موتورسیکلت  امکان مرجوعی و تعویض موتور سیکلت به هیچ عنوان نمیباشد کلیه موتور سیکلت های ارسالی فقط پلاک تهران است .درصورت نیاز به درخواست پلاک برای شهرهای دیگر حتما قبل از ثبت سفارش با واحد فروش هماهنگی لازم انجام گردد.

در صورت رعایت نکردن مفاد 1 و 3 امکان ارسال موتور سیکلت نمیباشد .

لطفا قبل از پرداخت وجه برای تایید رنگ موتورسیکلت با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .

در ضمن در صورت لغو قبل از ارسال مبلغ پرداختی فقط به همان شماره حساب واریزی برگشت داده میشود و حق هیچ گونه اعتراض از سوی کاربر یا اشخاص پذیرفته نمیباشد .

محتوای ثبت شده و قیمت گذاری محصولات :

نهایت تلاش و دقت در ثبت محصولات انجام میشود و مشخصات و توضیحات محصول از شرکت های سازنده استفاده میشود در صورت مغایرت مشخصات با اصل کالا متوجه شرکت سازنده می باشد. ضمانت و خدمات پس از فروش محصول بعد از تحویل به عهده شرکت تولید کننده یا ضمانت کننده میباشد .در صورت بروز هرگونه اشتباه احتمالی نسبت به درج قیمت و یا نوسانات بازار و همچنین اتمام موجودی کالاهای موجود در سایت حق تغییر قیمت و کنسل نمودن سفارش توسط موتورپیرهادی محفوظ است و مبلغ دریافتی طی 24 ساعت به کاربر عودت داده میشود.

قوه قهریه :

تمامی شرایط در شرایط عادی قابل اجرا است درصورت بروز هرگونه قوه قهریه فروشگاه موتور پیرهادی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.