اخبار

هوندا از اسکوتر برقی ارزان قیمت U-GO در چین رونمایی کرد

هوندا از اسکوتر برقی ارزان قیمت U-GO در چین رونمایی کرد

به گزارش موتورسیکلت نیوز غول خودرو و موتور ژاپنی هوندا با محصولات اخیر خود پیشرفت چشمگیری در بازار وسایل‌نقلیه الکتریکی دوچرخ داشته است. بازوی چینی هوندا با نام Wuyang-Honda یک اسکوتر برقی جدید به مجموعه خود با نام U-GO در بازار چین اضافه کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اسکوتر برقی به سرعت در حال تبدیل شدن به وسیله‌ای محبوب برای جابه‌جایی شخصی، مخصوصا در اروپا و آسیا است. در حالی که مزایای اسکوتر برقی به‌ویژه برای کسانی که در مناطق شلوغ شهری زندگی می‌کنند غیرقابل انکار است، بسیاری از این اسکوترها بسیار گران هستند. در حالی که مقرون به صرفه‌ترین آن‌ها اغلب فاقد ویژگی‌های فنی هستند.

با این اوصاف، ما واقعاً نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که اسکوترهای برقی در مورد عملکرد امکانات زیادی داشته باشند.

بنابراین، ما تمایل داریم که تولیدکنندگان مزیت رقابتی خود را در یکی از دو زمینه – قیمت یا ویژگی‌ها پیدا کنند. از یک سو، ما اسکوترهای فوق پیشرفته و آینده‌نگر مانند BMW CE-04 داریم که بدون شک دارای قیمت بالایی هستند.

از سوی دیگر، ما اسکوترهای بسیار مقرون به صرفه داریم، مانند U-GO هوندا که به تازگی تولید شده است که مانند موتورسواران 125 سی‌سی سازگار با A1، تجربه رفت و آمد بدون حاشیه را ارائه می‌دهد.

این اسکوتر برقی هوندا که ابتدا در چین عرضه شد، دارای دو مدل است و طراحی مینیمالیستی و ویژگی‌های کاربر پسند دارد.

این موتور دارای یک هاب الکتریکی 1.2 کیلووات با حداکثر توان 1.8 کیلو وات است که حدود 2.4 اسب بخار با حداکثر سرعت فقط 53 کیلومتر در ساعت است. مدل دوم دارای قدرت کمتر از 0.8 کیلو وات است در حالی که حداکثر سرعت به 43 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

هر دو محصول دارای یک باتری لیتیوم یون قابل جابه‌جایی است. این که آیا این بسته باتری تکرار پاور موبایل هوندا است که این شرکت در ماه‌های اخیر توسعه داده است، قطعی نیست.

با این حال، حداکثر ظرفیت آن 1.44 کیلو وات است که با ارتقاء اختیاری که ظرفیت آن را دو برابر می‌کند. ظرفیت زیر صندلی هر دو نیز 26 لیتر است.

شاید قوی‌ترین ویژگی فروش اسکوتر برقی Honda U-GO قیمت آن باشد. این اسکوتر برقی با قیمت 7،499 یوان و نسخه استاندارد با قدرت 1.2kW دارای قیمت 7999 یوان است که به بازار عرضه شد و یکی از مقرون به صرفه‌ترین اسکوترهای برقی است که از یک تولیدکننده مشهور جهان تهیه شده است.

بازار اسکوترهای الکتریکی در چین و هند در حال رونق است، کارشناسان می‌گویند که انتظار داریم هوندا اسکوترهای الکتریکی جدید را در هند وارد بازار کند. ما همچنین نمی‌توانیم توسعه آینده در بازارهای پرسود آمریکا و اروپا را رد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید